FAQ | SecurionPay

FAQ

Jak zacząć z SecurionPay?

To proste. Wystarczy wejść na naszą stronę internetową, a następnie kliknąć przycisk "Załóż konto" i wprowadzić do formularza informacje o firmie i dane kontaktowe. Już kilka sekund później możesz rozpocząć proces integracji. Zacznij od zapoznania się z Dokumentacją techniczną:

Pierwsze kroki
Pełna dokumentacja API

You will be contacted by one of our account managers, who will explain you the administrative part (see application form and supporting flies).

Czy muszę mieć działalność gospodarczą, aby współpracować z SecurionPay?

Tak, to jest wymóg konieczny. SecurionPay nie kieruje swoich usług do osób bez założonej działalności gospodarczej.

Firmy z jakich krajów mogą współpracować z SecurionPay?

Współpracujemy z firmami zarejestrowanymi w Europie. Przyjmujemy też podmioty z Izraela, ale tylko dla przetwarzania płatności kartami Visa.

Czy SecurionPay pomaga w założeniu firmy, jeśli jestem spoza akceptowanych regionów?

Tak, jeśli jesteś zarejestrowany w innym regionie, możemy zarekomendować jak i gdzie w Europie możesz uzyskać osobowość prawną. SecurionPay nie pośredniczy jednak w tego rodzaju usługach i nie prowadzi porad prawnych. Z chęcią polecimy Ci firmy, które specjalizują się w świadczeniu takich usług.

Jakie produkty i modele biznesowe akceptowane są przez SecurionPay?

Z SecurionPay możliwe jest wprowadzenie każdego rodzaju produktu i jego odmiany, jak członkostwa, pay-per-view, płatność jednym kliknięciem i transakcje cykliczne.

Aby sprawdzić, czy Twój model biznesowy jest wspierany, zobacz link z listą nieobsługiwanych biznesów.

Aby rozwiać wątpliwości lub wyjaśnić nieścisłości przed przystąpieniem do rejestracji, skontaktuj się z nami: [email protected]

Jak mogę zmienić nazwę firmy po podpisaniu umowy?

To naprawdę proste. Wystarczy dostarczyć nam nową nazwę z dokumentem potwierdzającym jej zmianę. Otrzymasz wówczas do podpisania specjalny "formularz zmiany", który następnie zostanie złożony w banku. Powiadomimy Cię, gdy zmiany zostaną wprowadzone.

Jakie kraje obsługiwane są przez SecurionPay?

Aby uzyskać osobowość prawną, musisz być zarejestrowany w Europie.

Przetwarzanie płatności dostępne jest dla każdego kraju, chyba że Ty zdecydujesz inaczej.

Czy SecurionPay jest odpowiedzialny za ubezpieczenie moich dokumentów?

Jest to zapewnione bezpośrednio przez bank, w którym starasz się o konto handlowe. Oczywiście za każdym razem możesz zwrócić się do nas w celu sprawdzenia czy dokumentacja jest prawidłowa.

Ile czasu od rejestracji minie zanim zacznę przetwarzać płatności?

To zależy od Ciebie. Rejestracja zajmuje dosłownie chwilę, integracja potrwa kilka godzin, a SecurionPay gwarantuje, że w ciągu 5 dni roboczych dostarczy konto sprzedawcy. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, będziesz gotowy do pracy w ciągu tygodnia!

Jakie waluty mogą być przetwarzane?

SecurionPay może przetwarzać 160 walut z całego świata. Istnieje więc niewielkie prawdopodobieństwo, że na naszej liście nie znajdziesz waluty, której szukasz.

Na Twoje konto możemy wypłacić pieniądze w 24 walutach.

Co mam zrobić, gdy zapomnę nazwy użytkownika lub hasła?

Możesz je automatycznie zresetować klikając w ten link.

Jak mogę zaimportować dane mojej karty kredytowej z innego procesora do SecurionPay?

Możesz to zrobić z łatwością, ściśle przestrzegając zasad i przepisów związanych ze standardem PCI. Aby uzyskać wskazówki przed rozpoczęciem procesu importu danych, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta: [email protected]

W jaki sposób najlepiej skontaktować się z przedstawicielem SecurionPay?

Napisz do nas na [email protected] Nasz zespół jest zawsze gotowy, aby zapewnić Ci wsparcie i pomóc rozwiązać każdą kwestię.

Jakie są opłaty za korzystanie z usług SecurionPay?

Dla biznesów niskiego ryzyka płatności zaczynają się od 2,95% + 0,25 euro za każdą transakcję. Jeśli miesięcznie uzyskujesz więcej niż 150 tys. euro, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży ([email protected]) w celu ustalenia warunków współpracy.

Opłata dla biznesów wysokiego ryzyka (high risk) zaczyna się od 4,9% + 0,35 euro za każdą transakcję. Im więcej płatności przetwarzasz, tym mniejsze będą Twoje opłaty. Jeśli miesięcznie uzyskujesz więcej niż 150 tys. euro, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży ([email protected]) w celu ustalenia warunków współpracy.

Co zobaczy klient na oświadczeniu bankowym po dokonaniu zakupu poprzez SecurionPay?

Klient zobaczy na rachunku bankowym twój deskryptor, czyli element, który identyfikuje Twój sklep i zapewnia możliwość bezpośredniego skontaktowania się za pomocą wymienionego numeru telefonu lub strony internetowej. Pamiętaj, że niektóre banki skracają deskryptor i pozostawiają jedynie identyfikator sklepu.

Czy dane użytkownika mogą być zapisane, aby nie musiał ich ponownie wprowadzać?

Tak, wszystkie dane użytkownika są zapisywane po stronie SecurionPay. Gwarantuje to użytkownikowi bezpieczeństwo i sprawia, że kolejne zakupy są robione znacznie szybciej i łatwiej.

Czy mogę zautomatyzować płatności cykliczne?

Tak, możesz.

Jakie karty akceptowane są przez SecurionPay?

Visa, Visa Electron, MasterCard, JCB, Diners, Discover.

Czy SecurionPay przetwarza pre-paidowe karty kredytowe?

Yes, if it belongs to the supported list of brands from this point.

Czym jest i jak działa Checkout?

Checkout SecurionPay pozwala na łatwą integrację płatności z Twoją stroną internetową. Rozwiązanie to daje możliwość zapamiętania danych karty kredytowej użytkownika, co ułatwia kolejne zakupy i daje Ci przewagę nad konkurencją. Checkout skutecznie zwiększa konwersję i zmniejsza współczynnik obciążenia zwrotnego. Zaledwie kilka linijek kodu dzieli Cię od efektywnego korzystania z wymienionych funkcjonalności!

Czy mogę mieć konto bankowe w innym miejscu niż moja firma?

Oczywiście, że tak - dopóki korzystający z konta bankowego prowadzi rozliczenia w imieniu firmy lub jej spółki matki/córki. Środki mogą być rozpowszechniane na całym świecie.

Czy mogę użyć SecurionPay do subskrypcji, wpłat jednorazowych i dynamicznych cen?

Tak, wszystkie modele biznesowe są wspierane przez SecurionPay.

Jak często będę otrzymywać wypłaty?

Pieniądze wypłacane są bezpośrednio przez bank. Cykl rozrachunkowy jest raz w tygodniu, a przetwarzane środki gromadzone od poniedziałku do niedzieli rozliczane są w czwartek i piątek w kolejnym tygodniu, w zależności od waluty rozliczeniowej.

Czy płatności mogą być opóźnione?

Zazwyczaj nie, ale może się tak zdarzyć przez opóźnienia związane z przerwami w banku. O takich przypadkach bank poinformuje Cię z wyprzedzeniem.

Po jakim czasie pieniądze będą na moim koncie bankowym?

Poczekaj proszę 2-3 dni. Okres ten jest zależny od banków i SecurionPay nie ma na to wpływu. Podczas weekendu czy w okresie wakacyjnym czas ten może być nieco dłuższy.

Jak mogę zmienić dane mojego konta bankowego?

Skontaktuj się z dedykowanym opiekunem klienta, aby dostarczyć mu nowe dane. Zostaniesz poproszony o podpisanie formularza, aby potwierdzić swoją prośbę zmiany danych bankowych. SecurionPay przekaże te informacje bezpośrednio do banku, a Ty otrzymasz od nas potwierdzenie, gdy zmiany zostaną przyjęte.

W jakich walutach SecurionPay wypłaca pieniądze?

Oferujemy wypłaty w 24 walutach, takich jak euro, dolar amerykański, funt brytyjski, frank szwajcarski, korona norweska, korona szwedzka itp. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia waluty.

Czy SecurionPay wystawia deklarację finansową i fakturę?

Nie, nie ma takiej potrzeby. Deklarację finansową i fakturę otrzymasz od banku za każdym razem, gdy zostanie dokonana płatność.

Nie ma konieczności wystawiania faktur przez Ciebie.

Czym jest zgodność z PCI?

Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) to standard bezpieczeństwa dla organizacji obsługujących karty kredytowe głównych marek, takich jak Visa, MasterCard, American Express, Discover i JCB.

Jeśli jesteś handlowcem przyjmującym płatności kartami kredytowymi, musisz zadbać o zgodność ze standardami Rady Bezpieczeństwa PCI.

Więcej informacji o zasadach i przepisach znajdziesz pod tym linkiem.

Czy muszę mieć zgodność ze standardem PCI?

SecurionPay bierze na siebie całe obciążenie związane z PCI, dzięki zastosowaniu technologii TOKEN, która pozwala na zabezpieczenie danych Twoich klientów. Gdy pracujesz z SecurionPay, dane Twoich użytkowników nie będą przechowywane na Twoich serwerach.

Jeśli jednak gromadzisz dane kart użytkowników lub masz to w planach, musisz pamiętać o zgodności Twojego biznesu z PCI. W zależności od przetwarzanych kwot, możesz wybrać poziom zgodności PCI od 1-3, gdzie 1 jest poziomem najwyższym.

Gdzie mogę znaleźć kwestionariusz PCI?

SecurionPay może dostarczyć Ci kwestionariusz PCI, który po wypełnieniu prześlesz z powrotem do nas. My następnie dostarczymy go do banku jako jeden z wymaganych dokumentów.

Czy mogę przetwarzać zwroty?

Tak.

Czy mogę przetwarzać częściowe zwroty?

Tak.

Jakie zabezpieczenia i narzędzia do pomiarów zapewnia SecurionPay?

SecurionPay zawsze dba o bezpieczeństwo swoich partnerów i dostarcza narzędzia do znacznego ograniczenia zagrożeń wynikających z oszustw internetowych.

Aktywnie zwalczamy oszustwa. Precyzyjnie określamy, która transakcja jest zagrożona i podejmujemy działania eliminujące zagrożenie. Dzięki informacjom pochodzącym bezpośrednio z systemów kart, możemy ochraniać Cię w bardzo efektywny sposób.

Co więcej, SecurionPay dostarcza Ci sugestie dotyczące podejrzanych transakcji, co ułatwia podjęcie decyzji czy konieczne jest wdrożenie określonych działań.

Czy SecurionPay chroni mnie przed oszustwami i zapobiega obciążeniom zwrotnym?

To jest dokładnie to, w czym się specjalizujemy. Ostateczną decyzję dotyczącą zaangażowania SecurionPay w aktywną transakcję i zarządzania obciążeniem zwrotnym pozostawiamy naszym partnerom. Wierzymy, że ingerencja z naszej strony powinna być zrównoważona i dostosowana do oczekiwań partnera i poziomu prawdopodobnych oszustw pochodzących z danej strony internetowej.

Czym jest Adjustable Fraud Prevention Guard?

Każda płatność z SecurionPay jest weryfikowana pod kątem nadużyć finansowych. Możesz skonfigurować automatyczny zwrot płatności oznaczonych jako sfałszowane, przed rozpoczęciem procedury obciążenia zwrotnego.

Przetwarzam zwrot i obciążenie zwrotne dla tej samej transakcji. Co mam zrobić?

Poinformuj nas o tym, a my zajmiemy się tym bezpośrednio z odpowiednim bankiem. Różnica zostanie przekazana do Ciebie.

W jaki sposób mogę zakwestionować obciążenie zwrotne?

Tak zwane przedstawienie obciążenia zwrotnego zostało znacznie przez nas zautomatyzowane jako jedno z narzędzi do zwalczania nadużyć finansowych. W przypadku, gdy taki spór zostanie rozstrzygnięty na Twoją korzyść, środki zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe.

Czym jest tzw. friendly fraud?

Friendly fraud występuje wówczas, gdy klient dokonuje zakupu z użyciem swojej karty kredytowej, a następnie prosi o obciążenie zwrotne z banku wydającego po otrzymaniu zakupionego towaru lub usługi. Klient może wówczas stwierdzić, że to nie on dokonał zakupu lub ktoś inny użył jego karty.

Czym są zabezpieczenia 3D Secure?

3D Secure to metoda autoryzacji transakcji, pozwalająca na zwiększenie bezpieczeństwa płatności kartami debetowymi i kredytowymi w internecie.

Czy mogę wyłączyć standard 3D Secure?

Twoje konto jest domyślnie bez 3D Secure.

Czy mogę umieścić logo SecurionPay na mojej stronie z płatnościami?

Oczywiście. Aby otrzymać logo, napisz do naszego działu marketingu na [email protected]

Gdzie zadowolony klient może napisać referencje?

Skontaktuj się z nami. Twoja satysfakcja jest dla nas najlepszą nagrodą. Będzie nam bardzo miło, jeśli pozwolisz nam opublikować Twoje referencje na naszej stronie internetowej.

Co znajdę na blogu SecurionPay?

Blog to jedno z miejsc, w którym chcemy zamieszczać najważniejsze informacje związane z SecurionPay, jak nowe funkcjonalności czy ulepszenia platformy. Blog to również źródło ciekawych artykułów i materiałów dotyczących rynku e-commerce i płatności.